הגדלת סנטר

 Chin Implants & Augmentation

הסנטר הוא מרכיב חשוב ביותר באיזון ההרמוני של הפנים. הוא מגדיר את הפרופיל ומקנה "אישיות" לפנים. זהו ה-Mentum. אנשים עם "סנטר חלש" בדרך כלל מצטיירים, ולא בצדק, בצורה שלילית. בדרך כלל אני מבצע ניתוח הגדלת סנטר בשילוב עם ניתוח פנים ואף, אך יש לא מעט מקרים בהם הניתוח מתבצע בפני עצמו. בפגישה המקדימה יעלה לדיון גודל הסנטר שמתאים למבנה הפנים, סוג המשתל (אשר בדרך כלל עשוי מסיליקון קשיח). ישנן אפשרויות אחרות כגון מילוי עם Fillers , סחוס או רקמת עצם עצמית, שומן, גורטקס ועוד. 

מהלך הניתוח, סוג ההרדמה והסיבוכים האפשריים:

מילוי סנטר משנה לטובה בצורה מדהימה את הפנים והוא אלמנט חשוב ביותר אשר אין לזנוח. הניתוח יכול להתבצע הן בהרדמה מקומית והן בכללית, בהתאם למקרה ובאם ישנו שילוב עם ניתוחים אחרים. המילוי יכול להתבצע הן מתוך חלל הפה והן דרך חתך קטן, בחלק התחתון המוסתר של הסנטר. למעשה, מייצרים "כיס" קטן בקדמת הסנטר בו מחדירים את המשתל. לאחר הניתוח מדביקים מספר מדבקות על עור הסנטר אשר מונעות תזוזה אפשרית. מסירים מדבקות אלו לאחר שבוע במהלך הביקורת הראשונה.

הסיבוכים האפשריים אשר יכולים להופיע הינם תזוזה של המישתל או זיהום. סיבוכים אלו הם די נדירים, אך במידה והם מופיעים - ניתנים לטיפול.