ניתוחים קוסמטיים משפרים את איכות חיי המין - עכשיו זה רשמי

כמעט ואין כירורג פלסטי אשר לא יעיד כי ניתוח קוסמטי מוצלח שיפר את איכות חיי המין של המנותח/מנותחת שלו. זה לא דבר חדש, הוא מבוסס על "תחושת בטן" ואמפירי לחלוטין עד היום. 

במאמר אשר פורסם בחוברת ינואר/פברואר 2006 של העיתון המכובד AESTHETIC PLASTIC SURGERY, עבודה רטרוספקטיבית באמצעות שאלון מפורט בו נשאלו 70 נשים שאלות שונות לגבי איכות חיי המין שלהן, כולל השאלה "הכבדה" לגבי אורגזמה, 95% ומעלה העידו כי חל בהן שיפור ניכר בתדמית העצמית ללא קשר לסוג הניתוח הקוסמטי אשר עברו. אלו שעברו ניתוח שדיים כלשהו: הגדלה, הרמה או הקטנה, 81% העידו על שיפור ניכר בחיי המין, הכולל שיפור בעוצמה, הקלות להגעה לאורגזמה ובמספר האורגזמות במהלך האקט המיני עם הפרטנר. 68% מאלו אשר עברו ניתוח קוסמטי בגוף כגון: שאיבת שומן, מתיחת בטן, הרמת ירכיים, מסרו על ביצועים משופרים לפי אותם האחוזים. מנותחות השדיים והגוף מסרו גם על שיפור ניכר בחיי המין של הפרטנר - 73% בקרב מנותחות השדיים, 56% בשאר הגוף. 

נתון מענין הוא שבקרב מנותחות הפנים נצפה שיפור בחיי המין בפחות משליש - 32%. נתון מעניין! האם יש להסיק מנתונים אלו מסקנות גורפות? לא ולא! אינני מציע לשום פלסטיקאי לתלות שלט לפני הקליניקה "מגדיל שדיים ומשפר אורגזמות!". כמו כן, אינני מציע, מתוך נסיון לא קטן, לשדל אנשים לניתוחים קוסמטיים. יש להיות קשוב מאד למנותח/ת הפוטנציאלי/ת, להתרשם ממנו ואז להתבטא לפניו. הקשבה נכונה, ניתוח מצבו הנפשי הפיזי והאישי של הפונה הוא המפתח להצלחה ולשביעות רצון דו צדדית ומניעה של התדיינויות בבתי משפט. לעולם אין להצהיר כי הגדלת שדיים תשפר את חיי המין שלך. אבל באם נניח תאמר מישהי "דוקטור, אני מרגישה כל כך רע עם הבטן המשתפלת שלי, אחרי שלוש לידות ואני נבוכה ומרגישה לא בנוח לקיים יחסי מין עם בעלי", זוהי נקודת פתיחה טובה מאד, על מנת להבטיח לעצמך מנותחת מאושרת, אשר קרוב לודאי יהיו לה חיי מין מענינים יותר.